Допомога
Як зареєструватися і подати звернення у чат-бот “Гаряча лінія” Калуської міської ради у Telegram і Viber?
- Відкрийте додаток Viber або Telegram в телефоні чи комп'ютері
- Зчитайте QR-код або перейдіть за покликанням
- Зареєструйтеся. Вкажіть свої справжні дані, інакше звернення буде відхилено
- Натисніть кнопку "Додати звернення" і опишіть своє питання
- За потреби, додайте до тексту фото/відео, геолокацію
- Перевірте правильність інформації та відправте Ваше звернення
- Слідкуйте в розділі "Мої звернення" за ходом розгляду Вашого питання
- Після отримання відповіді, натисніть кнопку "Залишити оцінку" і оцініть виконання
Вам вигідно користуватися чат-ботом “Гаряча лінія” Калуської міської ради у Telegram і Viber тому що:
- Звернення через чат-бот є офіційним зверненням, так ніби Ви написали заяву на папері та віднесли її до Калуської міської ради. (Ви не просто "бідкаєтеся у фейсбуці", а реально впливаєте!)
- Ваше звернення не може "загубитися". Чат-бот зберігає всі звернення та відповіді виконавців, що забезпечує коректність у спілкуванні при вирішенні Вашого питання. (Скріншоти - не горять!)
- В чат-боті Ви побачите хто саме виконавець Вашого звернення. Це буде реальна людина, а не "безлика" система. ("Ноунейми" не працюють в Калуській міській раді!)
- Результат виконання публікується на сайті Калуської міської ради у вигляді "було-стало", для прозорості та підзвітності роботи конкретних виконавців. (Ми все бачимо!)
- Чат-бот дозволяє безпосередньо спілкуватися з виконавцями, подавати уточнення для вирішення питання у найкращий спосіб для Вас та громади. (Будуємо найкращу громаду разом!)
- У чат-боті Ви можете поставити оцінку якості виконання. (Ви впливаєте на зарплату чиновника!)
- Чат-бот повідомить Вас про всі важливі події в громаді. (Будьте в курсі!)