Звернення №718

Дата звернення:
2021.12.03 12:18
Статус звернення:
Виконано
Зміст звернення:
Добрий день. Хотіла поспілкуватися на рахунок звернення 707 з представниками міської ради за номером телефону, який вказано на сайті 6-28-01, який, з їх слів , не працює. Прохання вказати на сайті діючі номери телефонів, ми теж працюємо і не маємо часу впродовж дня телефонувати на недіючі номери. По номеру 79635 спеціаліст з загальних питань з'ясовувала статус мого звернення і не змогла чітко дати відповвдь так, як зв'язок постійно то зникав, то з'являвся і я нічого не зрозуміла з того, що вона намагалася мені донести. А далі вона просто кинула слухавку, мабуть у неї розпочалася обідня перерва???? Тому я прошу оновити актуальні контакти на сайті, налагодити зв'язок зі службами і навчити своїх працівників спілкуватися по телефону і взагалі спілкуватися з людьми як того вимагає статус! Дякую.
Адреса:
Калуш
Дата контролю:
2021.12.08
Виконавець:
, Загальний відділ
Коментар виконавця:
Відповідь
Добрий день, пані Ірино! На офіційному сайті Калуської міської ради розміщені актуальні номери телефонів, на які звертаються мешканці міста. В день, коли Ви телефонували (03.12.2021), в зв'язку з погіршенням погодніх умов, виникли проблеми з інтернетом (номер телефону (03472)7-96-35 працює за допомогою інтернету), а номер телефону (03472)6-28-01 перестав працювати напередодні. Ми звернулись до керівництва "Укртелеком" з проханням відновити зв'язок, проте поки безрезультатно. Приносимо вибачення за створені Вам незручності. Щодо вирішення питань, викладених Вами у зверненні від 24.11.2021 №707, то відповідь готує управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради. Очікуйте на відповідь. З повагою, начальник загального відділу виконавчого комітету Калуської міської ради Буждиган Олена Дмитрівна.