Звернення №678
Дата контролю:
2021.11.18
                                                                2021.11.18
Виконавець:
Управління житлово-комунального господарства , Управління житлово-комунального господарства
                                                                Управління житлово-комунального господарства , Управління житлово-комунального господарства
                                    Коментар виконавця:
Доброго дня шановний пане Михайле
Теплопостачання у будинку запущено та теплоносій подається згідно температурного графіку. У телефонному режимі Вами особисто підтверджено наявність тепла у квартирі.
                    
                                                    
                                                            Доброго дня шановний пане Михайле
Теплопостачання у будинку запущено та теплоносій подається згідно температурного графіку. У телефонному режимі Вами особисто підтверджено наявність тепла у квартирі.
array(20) {
  ["id"]=>
  string(3) "678"
  ["user_id"]=>
  string(4) "1353"
  ["status"]=>
  string(1) "5"
  ["date_add"]=>
  string(10) "1636656977"
  ["date_update"]=>
  string(10) "1637237603"
  ["date_leave"]=>
  string(10) "1636660577"
  ["title"]=>
  string(0) ""
  ["content"]=>
  string(681) "Доброго вечора, хотів би звернути Вашу увагу на те, що за моїм місцем проживання відсутнє опалення та не гріють батареї, оскільки опалювальний сезон розпочато з 09.11.2021 року, тепло у квартирі відсутнє. Прошу звернути увагу на дану проблему яка виникла і вирішити її та повідомити жителів усього будинку *2а про подальші дії. Дякую за розуміння, надіюсь на адекватну відповідь."
  ["address"]=>
  string(44) "Українська 2а квартира 25"
  ["email"]=>
  string(0) ""
  ["photo"]=>
  string(1) "0"
  ["location_lat"]=>
  string(0) ""
  ["location_lng"]=>
  string(0) ""
  ["date_appeal"]=>
  string(10) "1637249880"
  ["rating"]=>
  int(0)
  ["date"]=>
  string(10) "1637249880"
  ["date_comment"]=>
  string(0) ""
  ["gallery"]=>
  array(0) {
  }
  ["work"]=>
  array(8) {
    ["id"]=>
    string(3) "122"
    ["appeal_id"]=>
    string(3) "678"
    ["date_add"]=>
    string(10) "1637224677"
    ["user_id"]=>
    string(2) "54"
    ["title"]=>
    string(62) "Доброго дня шановний пане Михайле"
    ["comment"]=>
    string(310) "Теплопостачання у будинку запущено та теплоносій подається згідно температурного графіку. У телефонному режимі Вами особисто підтверджено наявність тепла у квартирі. "
    ["gallery"]=>
    array(0) {
    }
    ["gallery_dir"]=>
    string(24) "/assets/upload/work/678/"
  }
  ["implementer"]=>
  string(173) "Управління житлово-комунального господарства , Управління житлово-комунального господарства"
}