Звернення №1213

Дата звернення:
2025.04.06 11:15
Статус звернення:
Виконано
Оцінка заявника:
Зміст звернення:
Скарга. 2 тижні відсутнє теплопостачання за адресою: вул. Б.Хмельницького 18, 3й під'їзд. 27.03.2025 за цим фактом зверталася до управляючої компанії вперше. Жодної реакції. За 2 тижні не проведено жодних аварійних робіт. В сукупності було відсутнє теплопостачання близько місяця протягом всього опалювального сезону. Управляюча компанія не виконує своїх функцій: не реагує на аварійні ситуації теплопостачання протягом опалювального сезону, ніхто не слідкує за станом під'їздів, без скарг навіть лампочки не замінять (2й місяць немає світла на 1 поверсі 3 під'їзду). Проте справно нараховується оплата за послуги, що надаються без належної якості. Прошу вжити заходів по суті викладених питань
Адреса:
Калуш, вул. Богдана Хмельницького 18, кв. 42, 3й під'їзд
Дата контролю:
2025.04.17
Виконавець:
Управління житлово-комунального господарства , Управління житлово-комунального господарства
Коментар виконавця:
Доброго дня шановна пані Ірино
Розглянувши Ваше звернення на «ЧАТ-БОТ гаряча лінія» Калуської міської ради, ID – 1213, щодо відсутності теплопостачання за адресою вул. Б. Хмельницького, 18 повідомляємо про те, що за інформацією ТзОВ УК «ТЕПЛОДІМ» 27.03.2025 року прорвало трасу подачі теплоносія до елеваторного вузла на вул. Б. Хмельницького, 24 у зв’язку з чим було перекрито теплопункт ТП-1-51 відповідно була припинена подача теплоносія і на будинок № 18 по вул. Б. Хмельницького. Після перекриття засувок на теплопункті КЕК були проведені ремонтні роботи по усуненню даного прориву. Але так як повний запуск теплоносія на житловий масив супроводжується новими поривами, які усунути в найкоротший термін не було можливості, керівництво управлінської компанії беручи до уваги те що опалювальний сезон іде до завершення прийняло рішення не проводити повторний запуск теплоносія на дані будинки, про що повідомило філію «Калуську ТЕЦ» ТОВ «КОСТАНЗА» для припинення нарахування споживачам за теплову енергію.